Back 2 school make-up

IMG_0315

 

 

 

 

 

 

Hi!

Vandaag heb ik een back to school look voor jullie gemaakt. Alle producten die ik heb gebruikt zijn onder de €5 met uitzondering van het oogschaduwpalette. Laten we snel beginnen.

IMG_0316

 

 

 

 

 

 

 

Basis

Als basis gebruik ik de Miss Sporty Morning Baby! BB cream, in 001 light. Dit is een hele fijne BB cream met een medium dekking. Onder mijn ogen en op een aantal onzuiverheden gebruik ik de Essence Stay all day concealer, in 10 Natural beige. Deze concealer heeft een goede dekking en blijft echt lang zitten. Mijn T-zone en onder mijn ogen poeder ik af met Catrice prime and fine mattifying powder, zodat alles de hele dag goed op zijn plek blijft zitten. Als laatste teken ik mijn wenkbrauwen bij met de  Catrice eyebrow set en hiervoor gebruik ik de lichte kleur.

IMG_0317

 

 

 

 

 

 

 

Ogen

Ik start met een goed gereinigd oog en een laagje Essence eyeshadow base. Het oogschaduwpalette dat ik gebruik is de Maybelline eyestudio, in 05 Glamour Browns.

IMG_0318

 

 

 

 

 

 

Ik start met de kleur 2 op mijn bewegend ooglid.

IMG_0320

 

 

 

 

 

 

Vervolgens breng ik de kleur 3 aan in de arcadeboog en blend deze goed uit.

IMG_0321

 

 

 

 

 

Met een klein borsteltje breng ik nu kleur 4 aan in het buitenste gedeelte van de arcadeboog en aan de buitenkant van de bovenste wimperrand (dus in de vorm van een V). Ook breng ik kleur 4 aan langs de onderste wimperrand.

IMG_0322

 

 

 

 

 

Met kleur 1 highlight ik de binnenste ooghoek en het wenkbrauwbot. Ook breng ik nog een laagje van kleur 2 aan, om hem net even iets meer te laten opvallen. En ik breng een laagje van de Essence Lash Princess false lash effect mascara aan op de bovenste en onderste wimpers.

IMG_0323

 

 

 

 

 

 

 

Finishing touch

De blush die ik draag is van BeautyUK, in de kleur rustic peach. De blush bevat veel glitters, dus breng niet te veel in één keer aan. Op de lippen draag ik een lipstick van Essence in de kleur 15 oh so matt!

En dat is mijn back to school make-uplook. Je kunt er zelf voor kiezen om deze look na te maken of ter inspiratie. Als je bijvoorbeeld liever geen BB cream draagt kun je dat weg laten of je kunt eyeliner toevoegen, het is maar net wat je leuk en mooi vindt. Het belangrijkste is dat jij straks met veel plezier en zelfvertrouwen weer naar school gaat.

Xx Aileen

 

Plaats een reactie