Jayden’s OOTD

Hi!

Ik ben altijd op zoek naar leuke kleding voor Jayden en daarom kijk ik vaak naar de kleding die andere kinderen dragen. Nou denk ik dat ik daar niet de enige in ben en daarom deel ik vandaag een OOTD van Jayden.

IMG_0304

 

 

 

 

 

 

 

Het was hartstikke warm  en dus draagt hij een lekkere zomerse en luchtige outfit. We stonden in de tuin foto’s te maken, maar hij wilde liever rond rennen en spelen. Het was dus een hele opgave om goede foto’s te maken (op de foto staat hij te zwaaien dus vandaar dat zijn hand er zo raar uitziet).

IMG_0303

 

 

 

 

 

 

 

Het was lekker weer voor een t-shirt met korte mouwen en de tijger maakt het t-shirt zo stoer.

IMG_0305

 

 

 

 

 

Hij had lekker een korte broek aan. Het handige van deze broek is dat hij net over zijn knieën valt en als Jayden struikelt en valt dan zijn ze knieën beschermd.

IMG_0306

 

 

 

 

 

Zijn schoen zijn crème kleurig en zijn van canvas en de veters zijn een gemaakt om te lijken op touw.

T-shirt: Name It via kleertjes.com

Broek: H&M

Schoenen: Zara

Xx Aileen

Plaats een reactie