Review – Catrice Shine Appeal Fluid Lipstick

IMG_0338

 

 

 

 

 

 

Hi!

Vandaag heb ik een review van de nieuwe Catrice liquid lipsticks. Ik heb er vier gekocht. Laten we beginnen.

IMG_0339

 

 

 

 

 

 

 Het eerste wat ik dacht toen ik ze zag, was dat ze heel erg lijken op de Dior liquid lipsticks. Je brengt ze aan met een sponsapplicator en deze kan je aan beide kanten gebruiken. Er zijn in totaal 12 kleuren en ze kosten €3,99 per stuk.

IMG_0340

 

 

 

 

Hier zijn de swatches. Ze zien er veel belovend uit. Van links naar rechts: 060 Marry Berry, 070 Better Make A Mauve, 050 What-A-Melon, 030 Meet You At The Bar-bie.

IMG_0341

 

 

 

 

 

Meet me at the bar-bie

Een licht roze Barbie kleur. Hij geeft een subtiel roze glans, heel mooi voor every day. Hij komt op de foto niet zo mooi over, maar dat is hij echt.

IMG_0342

 

 

 

 

 

What-a-melon

Als allereerst, ik vind de naam echt geweldig. Dit is een felroze kleur met rode ondertoon. Het is echt een lekker zomers kleurtje (dat houd mij trouwens niet tegen om hem ook gewoon in de winter te dragen). 

IMG_0343

 

 

 

 

 

Better make a mauve

Woaw, wat een mooie kleur. Dit is een mauve kleur met een subtiele zilvere glitter. Voor mij is dit een mooie my lips but better kleur, maar de glitters maken de lipstick weer net wat specialer.

IMG_0344

 

 

 

 

 

Marry berry

Dit is een mooie berryachtige kleur, roze met een vleugje paars. Het wordt een beetje saai, maar ook deze kleur vind ik heel mooi.

De liquid lipsticks van Catrice vind ik echt heel fijn. Met de sponsapplicator kan je de lipstick mooi en precies aanbrengen. Ze geven de glans van een lipgloss en de pigmentatie van een lipstick en ze plakken niet. Ze voelen licht en prettig aan op de lippen. Ze blijven ongeveer 2 tot 3 uur zitten, ligt er een beetje aan wat en hoeveel je eet. Ik ben zeer te spreken over de liquid lipsticks, zeker voor de prijs.

De Catrice Shine Appeal Fluid Lipsticks zijn verkrijgbaar bij Kruivat of Trekpleister en kosten €3,99.

Xx Aileen

Plaats een reactie