Terug van weg geweest

Hi!

Ik hoor jullie denken: “zie ik het nou goed een nieuw artikel op beautybyaileen”. Ja, jullie zien het goed, eindelijk weer een nieuw artikel. En wel een artikel met een korte uitleg, want waar ben ik geweest en wat is er gebeurd?

Mijn laatste artikel kwam online op 30 oktober 2015. Op 28 oktober kreeg ik de sleutel van mijn nieuwe woning en toen begon de verhuizing. Ik was super druk met inpakken, opruimen, klussen en alles verhuizen. Daarnaast ben ik alleenstaande moeder van een drukke eenjarige jongen (nu inmiddels alweer tweeëneenhalf) en werk ik 24 tot 32 uur in de week, dus het was super druk en hectisch. Ondertussen werd Jayden twee jaar en kwam de feestmaand er weer aan. Daar heb ik helaas niet veel van meegemaakt, want de sleutel overdracht van mijn oude woning was op 31 december. Mijn feestmaand was een klusmaand.

Eindelijk ging het wat lekkerder. De sleutel was overgedragen en we waren begonnen aan een nieuw hoofdstuk in het leven.het nieuwe huis begon te wennen en de dagelijkse routine begon weer terug te komen. Toen kreeg mijn moeder problemen met haar gezondheid (ivm. Haar privicie ga ik er niet op in wat er is gebeurd). Dit was een moeilijk en zware periode en een heel lang revalidatieproces. Het was veel heen en weer van en naar het ziekenhuis verschillende therapieën en onze hele dagelijkse routine lag weer helemaal op zijn kop. 

Gelukkig gaat het weer wat beter en het dagelijks leven komt langzamerhand weer opgang en ik houd weer wat tijd voor mijn zelf over. Ik heb het bloggen gemist en dus wil ik het lk langzaam weer wat meer gaan doen. Ik weet nog niet hoe het zal gaan, want elke week is anders. Ik ben weer begonnen met fotograferen, swatchen en schrijven. Ik ben nog steeds super druk en zoekende naar een goede routine, dus het kan zijn dat er een tijdje niks online komt, maar dan weten jullie in ieder geval het hoe en waarom. 

Xx Aileen

Plaats een reactie